Kavramsal Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler

Uluslararası halkla ilişkiler politik faaliyetler dışında özellikle şirketler için de faaliyet göstermektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler projelerine ait geri bildirimler geleneksel medyada hemen alınamazken, sosyal medyada ise sürecin her aşamasında alınabilmektedir. Sürekli geri bildirim alınarak devam ettirilen halkla ilişkiler projeleri de daha mükemmel hale gelebilmektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerinin temel amacı olumlu imaj ve takibinde yüksek itibar oluşturmaktır. Hedef kitle üzerinde olumlu imaj ve itibar oluşturma ve sürdürme isteği elbette ki halkla ilişkiler endüstrisinde önemli değişim ve gelişmelere de neden olmuştur ve olmaya da devam edecektir. Her an her yerde herkesle olmayı gerektiren günümüz halkla ilişkiler ve özellikle uluslararası halkla ilişkiler faaliyetleri bu alanda deneyimli profesyonellere de ihtiyaç duymaktadır. Bu profesyoneller projelerini uygulayacakları ülkelerin dillerinden geleneklerine, inançlarından siyasi altyapısına kadar birçok değişkeni dikkate almak ve bu konularda bilgi sahibi olmak durumundadırlar. Bu bağlamda uluslararası halkla ilişkiler üzerine literatürün genişletilmesi ve her ülkeye ait halkla ilişkiler uygulamalarının uluslararası perspektifte ele alınmasında fayda görülmektedir.

Erişime Açık
Görüntülenme
4
22.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
22.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
19 Nisan 2024 14:25
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Kavramsal Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler
Yayın Türü
(dc.type)
Kitap Bölümü
Yazar/lar
(dc.contributor.author)
BÜYÜKDOĞAN, Birol
Atıf Dizini
(dc.source.database)
Diğer
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Uluslararası Halkla İlişkiler
Yayıncı
(dc.publisher)
Eğitim Yayınevi
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2023
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2023-02-27T17:00:46Z
Açık Erişim tarihi
(dc.date.available)
2023-02-27T17:00:46Z
ISSN
(dc.identifier.issn)
978-625-6382-72-5
Özet
(dc.description.abstract)
Uluslararası halkla ilişkiler politik faaliyetler dışında özellikle şirketler için de faaliyet göstermektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler projelerine ait geri bildirimler geleneksel medyada hemen alınamazken, sosyal medyada ise sürecin her aşamasında alınabilmektedir. Sürekli geri bildirim alınarak devam ettirilen halkla ilişkiler projeleri de daha mükemmel hale gelebilmektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerinin temel amacı olumlu imaj ve takibinde yüksek itibar oluşturmaktır. Hedef kitle üzerinde olumlu imaj ve itibar oluşturma ve sürdürme isteği elbette ki halkla ilişkiler endüstrisinde önemli değişim ve gelişmelere de neden olmuştur ve olmaya da devam edecektir. Her an her yerde herkesle olmayı gerektiren günümüz halkla ilişkiler ve özellikle uluslararası halkla ilişkiler faaliyetleri bu alanda deneyimli profesyonellere de ihtiyaç duymaktadır. Bu profesyoneller projelerini uygulayacakları ülkelerin dillerinden geleneklerine, inançlarından siyasi altyapısına kadar birçok değişkeni dikkate almak ve bu konularda bilgi sahibi olmak durumundadırlar. Bu bağlamda uluslararası halkla ilişkiler üzerine literatürün genişletilmesi ve her ülkeye ait halkla ilişkiler uygulamalarının uluslararası perspektifte ele alınmasında fayda görülmektedir.
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5855
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms