Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • MESLEK YÜKSEKOKULLARI
  • Ticaret ve Sanayi Meslek Yüksekokulu
  • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
  •   Dspace@KTO Karatay
  • MESLEK YÜKSEKOKULLARI
  • Ticaret ve Sanayi Meslek Yüksekokulu
  • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler

KÖSEOĞLU, Abdullah; SEZGİN, Mete
  • BibTex
  • EndNote (RIS)
Loading
NameSizeDescription
TURİZM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA ANALİZLER, SORUNLAR, ÇÖZÜMLER.pdf9.421Mb
Thumbnail
Date
2022-08
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12498/5911
Metadata
Show full item record
Abstract
Turizm sektörü, istihdam ve gelir getirici özelliği ile günümüzde önemli bir durumdadır. Konaklama, seyahat ve yiyecek içecek hizmetleri ile hareketli olan sektör tüm dünyada önem taşımaktadır. Turizm, eğlenme, dinlenme, yeme-içme, konaklama vb. faaliyetleri bir arada sunmasının yanı sıra insanların çalışma hayatından sıyrılıp dinlenme ihtiyacını da gidermelerini sağlayan bir sektördür. Çoklu ürün ve hizmetlerin bir araya getirilip insanların özellikle ruhsal tatminlerinin sağlandığı turizzm sektöründe yine yukarıda bahsedildiği üzere benzer hizmetleri farklı şekillerde sunan alternatifler bulunmaktadır. Dijitalleşen dünyada, bütün üretim faktörlerinin, özellikle de bilgi ve sermayenin küresel bazda akışkanlığının olması, diğer bir ifade ile üretim sürecinde ortaya çıkan mal ve hizmet üretiminin bir ülkeden bir ülkeye gidişinin ve gelişinin çok hızlı olması beraberinde hem turizm sektörünün elemanlarını etkilemiş, hem de turizme katılanları etkilemiştir. Karşılıklı etkileşim turizm sektörünün markalaşması açısından önem taşımaktadır. Dijitalleşme ile yoğun rekabet ortamının yaşanması, markaların ön plana çıkmasına neden olmaktadır. Özellikle turizm sektörünün yaşanılan salgın sürecinde sekteye uğraması turizmde faaliyet gösteren firmaların farklı şekillerde ürünlerini sunma ve bunları markalaştırma çabalarını ortaya çıkarmıştır. Turizm Sektöründe Markalaşma (Analizler, Sorunlar, Çözümler) kitabında gelişen yeni düzenle bağlantılı olacak şekilde turizm sektöründe yer alan birbirinden farklı alt kollar ve bunların markalaşmaları konularına değinilmiştir. Toplam 26 bölümden oluşan kitabımızda turizm sektörü ve markalaşma konusu farklı açılardan yaşanılan değişimler bağlamında ele alınmıştır....  Show more  Show less
Keyword
Markalaşma, Turizm; Branding, Tourism
Item type
Kitap
Collections
  • Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar [4]

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 


sherpa/romeo

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage StatisticsView Google Analytics Statistics

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini