Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change rapidly. Country image can be defined as the feelings, thoughts and attitudes of other people about any other country. The formation of the country’s image is influenced by different elements such as the discourses of the leaders, the quality of the products produced in the country, democratic practices, the level of education of the people, cultural and artistic activities and t ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sanayide Marka Ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma

BÜYÜKYILDIRIM, Behnan | BÜYÜKDOĞAN, Birol

Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı düzenlemeler için bir temel teşkil edeceği düşünülmektedir. Çalışmada Konya otomobil tüketici evreninden 344 kişi üzerinde kolayda örneklem yöntemi kullanılarak anket uygulaması yapılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre; tüketiciler araç satın alırken ilk olarak tercihlerini kolay bozulmayan araçtan yana kullanırken, diğer önemli buldukları hususlar ise sırasıyla aracın orijinal, ...Daha fazlası

Erişime Açık

Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda çalışma olmasından dolayı, bu çalışmanın alana katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Çalışma 1-30 Mart 2018 tarihlerini kapsamaktadır. Çalışmanın evreni uluslararası halkla ilişkiler ajansları, örneklemi ise 2017 Holmes PR Report sıralamasındaki ilk 50 halkla ilişkiler ajansıdır. Araştırma sonuçlarına göre, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yarıdan fazlası ABD kökenli aja ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers

BÜYÜKDOĞAN, Birol

The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news reports were examined between October 1 and December 31, 2017. Data obtained were analyzed using the method of content analysis. The results revealed that the representation of Kazakhstan by the Turkish press is generally positive. Additionally, it revealed that politics, economics, and sports are top three topics discussed in the news. Most reports about politics, economics, cul ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms