Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • İşletme
  • İşletme Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Search
  •   Dspace@KTO Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • İşletme
  • İşletme Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

TÜKETİCİLERİN BANKA SEÇİM KRİTERLERİ VE BANKALARIN DAĞITIM KANALLARI STRATEJİLERİNİN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİYLE İNCELENMESİ 

AKPINAR, Ayhan (2019-08-09)
Tüketici davranışlarını ve tüketici eğilimlerini anlamak modern pazarlama çalışmaları açısından son derece önemlidir. Somut nesneler halinde bulunan ürünler hakkında yapılan araştırmalar daha kolay ve yaygınken; soyut ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
AKPINAR, Ayhan (1)
SubjectBanka pazarlaması = Bank marketing ; Dağıtım kanalları = Distribution channels ; Çok kriterli karar verme = Multi criteria decision making (1)... View MoreDate Issued2019 (1)Has File(s)Yes (1)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini