Search
Now showing items 1-8 of 8
Ülkemizde tıbbi ve aromatik bitkilerin pazarı ve Konya'daki tıbbi ve aromatik bitkiler üzerine bir araştırma / A research of medical and aromatic plant market in our country and medical and aromatic plants in Konya
(2016-08-15)
Ülkemizde tıbbi ve aromatik bitkilerin pazarı ve Konya'daki tıbbi ve aromatik bitkiler nasıl etkilediği ile ilgili satıcı ve müşteri görüşleri belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nicel verilere dayalı tarama modelinde bir ...
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve sosyal medyanın etkileri / Integrated marketing communication and social media effects
(2017-09-21)
Gelişen teknolojik ve ekonomik şartlarda firmalar hedef kitlelerine ulaşabilmek ve etkili bir iletişim ağı kurabilmek için bütünleşik pazarlama iletişimini faaliyetlerine aldığı tespit edilmiştir. Hızlı bir biçimde etkileşim ...
Otel işletmelerinde pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve uygulanması süreci: Konya örneği / The process of the organization and i̇mplementation of the marketing strategies at the hotel business: The case of Konya region
(2015-09-02)
Değişen müşteri beklentilerine zamanında cevap verebilmek ve rakiplerinden farklı yönlerini göstererek tercih edilen olmak, otel işletmelerinin gelecek planlamalarındaki en önemli başarı ölçütlerindendir. Bu yönüyle otel ...
Uluslararası pazarlamada rekabet istihbaratı temelli keşifsel pazar araştırması ve uygulamalı bir model önerisi / Exploratory marketing research based on competitive intelligence and a practical model suggestion in international marketing
(2015-06-20)
Uluslararası pazarlarda işletmeler etkin rol oynamak için bilgiye ihtiyaç duyarlar. Sağlanan bu bilgi ile ancak günümüzün yoğun rekabet ortamında stratejik gelişme sağlayabilir ve rekabetçi avantaj kazanabilirler. Bilgi ...
Ağızdan ağıza iletişim ile pazarlamanın kozmetik alanında tüketici davranışlarına etkisi: Bloglar ve sosyal paylaşım siteleri ile ilgili bir araştırma / Impact of online word-of-mouth communication in marketing context on consumer behaviors in the field effect of cosmetics: A research in blogs and social sharing site
(2016-05-18)
Ağızdan ağıza iletişim kişilerin bir bilgiyi diğer bir kişiyle paylaşma sürecidir. Bu süreç kişisel veya yüz yüze bir sohbette, internette, telefonda veya sosyal bir ortamda gerçekleşebilir. Günümüzde internetin yaygınlaşmasıyla ...
Marka yönetimi ve Türkiye'de hazır giyim sektöründe marka tercihi üzerine bir araştırma / Brand management and a research in brand preference abouth ready to wear sector in Turkey
(2016-02-02)
Globalleşen dünyada, rekabetin en üst düzeye çıktığı günümüzde işletmelerin ayakta kalabilmeleri adına daha fazla katma değer ve daha fazla pazar payı yaratmaları anlamına gelen güçlü markalar yaratma olgusu incelenmeye ...
Pazarlama İletişim Araçlarının Üniversite Tercihine Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği
(2019-08-09)
Tanıtım ve pazarlama; bir kuruluşun/ şirketin/ firmanın, arzını sağladığı ürün ve hizmetlerin niteliklerini, kuruluşun kurumsal kimliğini, yenilikçi teknolojilerini kullanır ve değerli bilgileri geniş halk kitlelerinin ...
Türkiye'de Yumurta Sektörü Ve Sektöre Yönelik Yumurta İhracatı Pazar Araştırması
(2019-10-23)
Günümüz şartlarında bir ürünü iyi üretebilmek kadar o ürünün satılacağı pazarı ve pazarlama faaliyetlerini belirlemek de çok önemlidir. Bu noktada pazar araştırması önemli bir rol almaktadır. Firmaların doğru pazara girmeleri ...