Dspace@KTO Karatay
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Dspace@KTO Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • İşletme
  • İşletme Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Search
  •   Dspace@KTO Karatay
  • ENSTITULER
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • İşletme
  • İşletme Tezli Yüksek Lisans Programı
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ağızdan ağıza iletişim ile pazarlamanın kozmetik alanında tüketici davranışlarına etkisi: Bloglar ve sosyal paylaşım siteleri ile ilgili bir araştırma / Impact of online word-of-mouth communication in marketing context on consumer behaviors in the field effect of cosmetics: A research in blogs and social sharing site 

SEDA, İrdiren (2016-05-18)
Ağızdan ağıza iletişim kişilerin bir bilgiyi diğer bir kişiyle paylaşma sürecidir. Bu süreç kişisel veya yüz yüze bir sohbette, internette, telefonda veya sosyal bir ortamda gerçekleşebilir. Günümüzde internetin yaygınlaşmasıyla ...
Thumbnail

Sosyal medyada marka imajının tüketici satın alma davranışlarına etkisi / The effects of social media branding image on consumer purchase behaviors 

ERDOĞAN, Vildan (2018-02-16)
Değişen iletişim teknolojileri, günümüz firmalarını yeni bir vizyona sahip olmaları gerektiğine ikna etmiştir. Tüketicilerin odağında olan sosyal medya ağları firmaların ve markaların da gelişim açısından kapsama alanlarına ...
Thumbnail

Yeni tüketim kültürü ve inovasyon çerçevesinde Konya ilinde bulunan üniversite öğrencilerinin fast food tüketim alışkanlıklarının incelenmesi / Examination of fast-food consumption habits of university students in Konya city within the framework of new consumption culture and innovation 

ÖZTOKMAK, Zübeyde (2018-02-20)
Tüketicilerin isteklerinin, ihtiyaçlarının ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüzde küreselleşme, teknolojik gelişmeler, internet ve sosyal medya gibi faktörlerin de etkisiyle kızışan rekabet ortamında tüketici ...
Thumbnail

Hedonik ve faydacı alışveriş değerinin borçlanmaya yönelik tutum üzerindeki etkisi / The effect of hedonistic and utilitarian shopping value on the attitude of getting indebted 

AKA, Sezgin (2017-09-22)
Günümüz küresel dünyasında tüketim olgusu insanlar için vazgeçilmez bir olgudur. Küreselleşmenin etkisiyle tüketim ve tüketici davranışı kavramları yeni anlamlar kazanmıştır. Teknolojinin gelişmesi, refah seviyesinin ...

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini
 

 

Browse

Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAKA, Sezgin (1)ERDOĞAN, Vildan (1)SEDA, İrdiren (1)ÖZTOKMAK, Zübeyde (1)Subject
Tüketici davranışı = Consumer behavior (4)
Alışveriş = Shopping (1)Ağızdan ağıza iletişim = Word of mouth communication (1)Blog = Blog (1)Borçlanma = Borrowing (1)Fast food (1)Hedonizm = Hedonism (1)Kozmetik sektörü = Cosmetic sector (1)Marka = Brand (1)Marka imajı = Brand image (1)... View MoreDate Issued2018 (2)2016 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (4)

- KTO Karatay Kutuphanesi
- KTO Karatay Universitesi
- Contact Us / Send Feedback
DSpace software
Gemini