Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 6 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Doç. Dr. Birol BüyükdoğanKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İLETİŞİM VE TASARIMI BÖLÜMÜ/İLETİŞİM VE TASARIMI PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | SEZERER ALBAYRAK, Eda | ÖZDEMİR, Nilgün

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar kuramı açısından incelenmiştir. Çalışma devlet ve vakıf üniversitesi öğrencilerini karşılaştırdığı için önemlidir. Çalışma Konya’da bulunan iki devlet ve iki vakıf üniversitesini kapsamaktadır. Bu çalışma, sosyal medya kullanımının devlet ve vakıf üniversiteleri açısından farklılaşıp farklılaşmadığını ölçmeyi amaçlamaktadır. Çalışma, kesitsel bir araştırmadır. Araştırmada veri to ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir.

Erişime Açık

Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi

BÜYÜKDOĞAN, Birol

İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok alanda katkılar sağlamaktadır. Bu katkılar sosyal alanda olduğu kadar üretim ve hizmet alanlarında da kendisini göstermektedir. İnternet birçok alanda katkı sağladığı gibi küreselleşmeyle birlikte şirketler için bazı zorlukları da beraberinde getirmiştir. Öncelikle tüketici bilinci artmış, reklamla ikna olan tüketici yerine farklı tüketicilerin deneyimlerini de okuyan, karşılaştı ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari personel ile daha nitelikli öğrencilere sahip olabilmektedir. Bu çalışmanın amacı, devlet ve vakıf üniversitelerinin sosyal medya paylaşımlarını kurumsal itibar yönetimi açısından değerlendirilmesidir. Çalışmada URAP 2018 kriterlerine göre ilk sıraları paylaşan beş devlet ve beş vakıf üniversitesi esas alınmıştır. Çalışma kapsamında Söz konusu üniversitelerin Mayıs 2019 ayın ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda eş  ve çocuklarını telefonla takip eden bir koordinatör, eve dönerken mutfağın ihtiyaçlarını temin eden bir satın alma sorumlusu, akşam evde eş ve çocuğunu dinleyen bir psikolog, aynı zamanda yine aşçı, kendi ağrılarını önemsemeyerek eşinin küçük rahatsızlıklarına çözüm arayan bir sağlıkçı…Kısacası onca yükün altında sızlanmadan hayatına devam edebilen bir cefakar…   Farklı top ...Daha fazlası

Erişime Açık

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı CEO’ların sosyal medya paylaşımlarının online kurumsal itibar yönetimi açısından değerlendirilmesidir. Çalışmanın kapsamı Türkiye’nin 2019 yılındaki en beğenilen şirketlerinin CEO’larının Twitter paylaşımlarıdır. Çalışmada nitel araştırma veri toplama tekniklerinden dokuman incelemesi tekniği kullanılmıştır. Çalışmada Capital Dergisinin 2019 yılının en beğenilen şirketleri araşt ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms