- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır. - İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Doç. Dr. Birol BüyükdoğanKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İLETİŞİM VE TASARIMI BÖLÜMÜ/İLETİŞİM VE TASARIMI PR. (TAM BURSLU)/
BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | DERELİ, Yüksel | TANYELİ, Ömer
Service quality and customer satisfaction is a subject of public relation and marketing communication. This research was made in order to evaluate the level of satisfaction of patients who receive treatment at Cardiovascular Surgery Service of Konya Meram Medical Faculty Hospital, regarding the services provided in the hospital, and increase quality of the services provided. As a cross-sectional research, it was made with questionnaire technique between April 2014 and October 2015, including 298 patients who received inpatient treatment and were discharged from the hospital. 51% of the partici ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.