Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 2 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Okul Öncesi Dönemde Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesinde İki Farklı Yöntemin Karşılaştırılması

ŞEN, Hümeyra Nur

Bu çalışmanın amacı; okul öncesi dönemde erken okuryazarlık becerilerinin desteklenmesinde iki farklı yöntemin karşılaştırılmasıdır. Araştırma kontrol gruplu ön test-son test deneysel model ile desenlenmiştir. Çalışma grubunu 5 yaş grubundan 60 çocuk oluşturmaktadır. 2 deney ve 1 kontrol grubu olarak gerçekleştirilen çalışmada somut materyallerle eğitim alan 1. deney grubunda 20 çocuk, dijital materyallerle eğitim alan 2. deney grubunda 20 çocuk, okul öncesi eğitimine devam eden kontrol grubunda 20 çocuk yer almaktadır. Deney grubunda olan çocuklara eğitim programı 10 hafta, haftada 2 gün olar ...Daha fazlası

Süresiz Ambargo

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 60-72 Aylık Çocukların Yaratıcılık Becerileri İle Çalışma Belleği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ÖZDENGÜLSÜN, Saadet

Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 60-72 aylık çocukların yaratıcılık becerileri ve çalışma belleklerinin; okul türüne, cinsiyete ve okul öncesi eğitim süresine göre arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu araştırma genel tarama modellerinden ilişkisel tarama modelindedir. Araştırmanın çalışma grubunu 2022-2023 eğitim öğretim yılında Konya ili ve ilçelerindeki Millî Eğitim Bakanlığı (MEB)'na bağlı resmi anaokullarına, resmi anasınıflarına, özel anaokullarına ve özel anasınıflarına devam eden 60-72 aylar arasında normal gelişim gösteren, ebeveynlerinden onam alınan ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms