Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.000 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

The Role of NGO’s in City Marketing and Local Economic Development: The Case of Konya City

ÜNÜSAN, Çağatay

City marketing is the promotion of a city, or a district within it, with the aim of encouraging certain activities to take place in. It is used to change the external perceptions of a city in order to encourage tourism, attract inward migration of residents, or enable business relocation. Today, competition between cities exists at the regional, national and international level; and is an effect of globalization (Kotler, Haider, & Rein, 1993; Gordon, 1999; Smyth, 1994; Unusan & Sezgin, 2005; Dinnie, 2011)

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms