Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Dahilde İşleme Rejimi Uygulamalarının İhracat Performansına Etkisi: Konya İlinde Dahilde İşleme Rejimi Uygulayan Ve Uygulamayan Firmalara Yönelik Bir Araştırma

KÜÇÜKÇOLAK, Gamze

Dünya genelinde tüm ülkelerin ortak hedefi uluslararası pazar alanlarından daha fazla pay alarak gelirlerini artırmaya yöneliktir. Bu sebeple, günümüz dünyasında ülkeler, ihracat oranlarını artırmak için ihracata konu uygulama ve politikalara önem vermektedir. 1996 yılından itibaren Türkiye’de uygulamaya koyulan Dahilde işleme rejimi; ihracat faaliyeti gösteren işletmelere, ihracatını yapacakları malın üretiminde kullanacakları hammadde ve ara malları vergilerden muaf tutularak dünya piyasa fiyatlarından ithalatını yapabilmelerine olanak sağlamaktadır. Bu kapsamda tez çalışmasının ana hedefi, ...Daha fazlası

Erişime Açık

Türkiye’de Ahşap Mobilya Sektörünün İhracat Performansı: İhracat Pazarlaması Bileşenlerine Yönelik Öneriler

DÜRÜL, Yavuz Mevlüt

Teknolojik gelişmelerle beraber haberleşme, taşıma ve bankacılık işlemleri çok kolaylaşmıştır. Bu, insanlığa ciddi zaman ve maliyet tasarrufu sağlamaktadır. Fakat bu gelişmeler, ticarette rekabeti arttırmakta ve firmaların ticaretini zorlar hale getirmektedir. Endüstriyel faaliyetlerin yaygınlaşmasıyla, emek yoğun işçiliğin ön planda olduğu küçük ve orta ölçekli mobilya işletmeleri de ürünlerini pazarlamada zor durumda kalmaktadırlar. Bu gelişmeler Türkiye’nin mevcut sektörlerinin incelenmesi ihtiyacını güncel hale getirmektedir. Bu izlekte, bu çalışma ile ahşap mobilya sektörünün en çok ihrac ...Daha fazlası

Erişime Açık

Marka Bilinirliğinin İhracat Performansına Etkisi: Konya İlinde Bir Uygulama

SELEK, Ahmet

Günümüzde değişen teknoloji ve artan rekabet ortamı ile birlikte ürünlerin kolay satılması durumu ortadan kalkmıştır. Artık markanın müşterinin zihninde yer etmesini sağlamak ve müşteri sadakati oluşturmak önemli bir hale gelmiştir. İşletmeler için sadece ulusal anlamda marka olmak yeterli gelmemektedir markasını uluslararası anlamda da popüler hale getirmek önem arz etmektedir. İşletmeler ürünlerini uluslararası pazarlara sunmadan önce kendilerinin rekabet edebileceği pazarları seçmeli ve o pazarlarda faaliyet göstererek işletmesinin ihracat performansını artırması gerekmektedir. Bu çalışmamı ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms