Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 10 Adet 0.002 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 10 Adet 0.002 sn
Erişime Açık

The Impact Of Economic Crises On Consumer Behavior In Konya

GEDİK, Hasan | AFŞAR, Bilge

In 2008, the economic crisis that emerged in the United States has a global dimension, affecting the entire world. The crisis periods which is a war of survival for businesses, influence the owners and employees of businesses and consumers significantly. Varying income levels of consumers bring about changes in needs, priorities and purchasing behavior. To know the consumer behavior in the crisis environment allows companies to take the right decisions about their possible behaviors, preferences and expectations of the product. In this study, the effects of the 2008 economic crisis in 2015, ch ...Daha fazlası

Erişime Açık

Yüksek Hızlı Trenlerde Hizmet Kalitesi Açısından Memnuniyet Değerlendirmesi

GEDİK, Hasan

ÖZET Dünyanın ve Türkiye’nin de en önemli sorunlarından biri olan ulaşım problemlerine hızlı, ucuz, kaliteli ve uzun dönemli çözümler üretmek amacıyla en etkili ulaşım araçlarından olan “Yüksek Hızlı Trenlerin” (YHT) yapılması çok önemli hale gelmiştir. Bu araştırma uygulamalı, keşifsel ve nedensel bir araştırmadır. Bu araştırmanın problemleri YHT’lerde sunulan hizmetlerin hizmet kalitesini ve bu yeni hizmetlerin yolcular tarafından nasıl algılandığını ortaya koymaktır. YHT hizmetlerinden yolcuların beklentileri, algıları, hizmetlerden memnuniyet düzeyleri ve hizmet kalitesini, YHT kullanım sı ...Daha fazlası

Erişime Açık

Konya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki Kobilerin E-Pazarlama Uygulamaları

GEDİK, Hasan

Amaç Bu makalede, KOBİ yöneticilerinin bilişim teknolojileri kullanım düzeyi, e-pazarlama amaçları ve e-pazarlamaya geçiş engelleri ile ilgili düşüncelerinin e-pazarlama performansı üzerindeki etkileri incelenmiştir. Araştırmanın teorik kısmında, KOBİ’lerin gelişimi ve pazarlama sorunlarının çözümü E-pazarlama internet yoluyla anlayışı kapsamında araştırılmış ve KOBİ’lerin bilgi teknolojilerine bakış açısı ve bunların kullanımını etkileyen faktörler hakkında detaylı bilgiler verilmiştir. Yöntem Konya Sanayi Bölgesi’nde (KOS) bulunan toplam 280 küçük orta ölçekli işletmeden web sitesine sahip o ...Daha fazlası

Erişime Açık

Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi

GEDİK, Hasan

İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri Pazarlaması

Erişime Açık

Uluslararası Pazarlama Beklentilerinin İhracata Etkisi Kadın Girişimciler Üzerine Bir Çalışma

GEDİK, Hasan | AFŞAR, Bilge | BÜYÜKDOĞAN, Birol

Küreselleşen dünyada artan rekabet ve yeni pazarlara girme isteği, girişimcileri uluslararasılaşma sürecine girmek zorunda bırakmaktadır. Bu süreç tüm dünyada faaliyet gösteren girişimcilerin rekabet güçlerini artırması için büyük önem taşımaktadır. Günümüzde kadınların aktif çalışma hayatına katılması, girişimcilik faaliyetlerinde bulunmaları, ülke ekonomileri için önemlidir. Konya'da faaliyet gösteren kadın girişimciler iş hayatında başarılı olmak için bir takım zorluk ve engellerle karşılaşsalar da rekabet güçlerini artırmak için bu süreçte yer almaya çalışmaktadırlar. Geçmiş çalışmalarda k ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medya Karşılaştırma ve Sosyal Medya Takibi Materyalizm ile İlişkili midir? SOR Teorisi Çerçevesinden Bir Keşif

GEDİK, Hasan

Nowadays, social media is increasingly used in the field of consumption as in many areas, and problematic social media use affects consumers' materialistic and compulsive purchasing behaviours. This study aims to examine the relationships between consumers' social media use, social media monitoring, and social media comparison with materialism, its effects on compulsive buying, and the mediating role of materialism. In this study, the variables and relationships affecting consumers' social media, materialism, and compulsive purchasing behaviors were examined. Drawing on stimulus-organism-respo ...Daha fazlası

Erişime Açık

E- Pazaryerlerinde Algılanan Web Site Kalitesi, Güven ve Çevrimiçi Anlık Satın Alma Arasındaki İlişkiler

GEDİK, Hasan

Consumers' interest in e-marketplaces is increasing all over the world. This interest is evident from the increasing volume of online commerce. However, despite the importance of this development, there are limited studies on the factors affecting online impulse buying behavior. To fill this gap in research, the aim of the study is to develop a model that identifies the antecedents of online impulse buying behavior. Using stimulus-organism-response (SOR) theory, the aim of this study is to explore the role of service quality and trust on online impulse buying behavior in e-marketplaces. A tota ...Daha fazlası

Erişime Açık

E-Pazaryerleri ile E-İhracat İmkanı

GEDİK, Hasan

Teknolojik gelişmeler ve dijitalleşme hayatımın kolaylaştırırken. birçok ekonomik faaliyeti ve tüketim alışkanlıklarını da dönüştürür. E-pazaryerleri, yapı ve işleyişleri bakımından geleneksel pazarlardan birçok konuda farklılıklar göstermektedir. Internetin yaygınlaşmasıyla tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapmaları e-ticaretin büyümesini sağlamıştır. E-pazaryerleri de bu büyümede öne çıkan unsurlardan biri olmuştur.

Erişime Açık

Dijital Pazarlama Satış Kanalları

GEDİK, Hasan

İnternet mobil uygulamalar, sosyal medya ve diğer dijital iletişim teknolojileri, dünya genelinde milyarlarca insanın günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmektedir. Datareportal (Temmuz 2022) istatistiklerine göre dünyada 5,03 (%66,9) milyar insan aktif internet kullanıcısıdır ve 4,70 (%59,0) milyar insan aktif sosyal medya kullanmaktadır. E-perakende satışları dünya çapında 4,2 trilyon ABD dolarını bulmuştur (Statista. 2022). Dijital teknolojilerdeki bu gelişmeler, pazarlama şeklini değiştirmiş-, işletmeler ve markalar rekabet üstünlüğü sağlamak, maliyetleri düşürmek ve uluslararası pa ...Daha fazlası

Erişime Açık

Alışveriş Merkezlerinde Yapılan Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketicilere Etkisi

GEDİK, Hasan | BÜYÜKDOĞAN, Birol

Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma, diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı, AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan halkla ilişkiler faaliyetlerinin tüketiciler üzerinde etkisinin belirlenmesidir. Bu kapsamda Konya il merkezindeki en büyük alışveriş merkezlerinden birisi olan REAL AVM’de alışveriş yapanlar arasından basit tesadüfi örnekleme ile seçilen 174 kişi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. Anket sonuçları, SPSS Programında yapılan ortalama, varyans ve t-testi analizlerde, AVM’l ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms