Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Arş.Gör. Ayhan AkpınarKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

A Bibliometric Overview of The Journal of Historical Research in Marketing Between 2009 and 2021

AKPINAR, Ayhan | ÇETİN, Canberk | TİLTAY, Muhammet Ali

Purpose The purpose of this paper is to reveal the contributions of the Journal of Historical Research in Marketing (JHRM) to the academic body of knowledge. Pursuant to this objective, the study classifies the publications and citation structure of the JHRM, the nature of the publications’ authorship, the most cited articles and authors and the themes that have been covered from the first day until now (2009–2021). Design/methodology/approach This paper uses bibliometric methodologies to analyze several aspects of the JHRM. Findings The average number of citations per paper is 4.54. The numbe ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms