Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 16 Adet 0.002 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 16 Adet 0.002 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [2]
Atıf Dizini [1]
Yayın Tarihi [5]
Yayın Dili [2]
Dr. Öğr. Üyesi Hasan GedikKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK BÖLÜMÜ/SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

The Impact Of Economic Crises On Consumer Behavior In Konya

GEDİK, Hasan | AFŞAR, Bilge

In 2008, the economic crisis that emerged in the United States has a global dimension, affecting the entire world. The crisis periods which is a war of survival for businesses, influence the owners and employees of businesses and consumers significantly. Varying income levels of consumers bring about changes in needs, priorities and purchasing behavior. To know the consumer behavior in the crisis environment allows companies to take the right decisions about their possible behaviors, preferences and expectations of the product. In this study, the effects of the 2008 economic crisis in 2015, ch ...Daha fazlası

Erişime Açık

Yüksek Hızlı Trenlerde Hizmet Kalitesi Açısından Memnuniyet Değerlendirmesi

GEDİK, Hasan

ÖZET Dünyanın ve Türkiye’nin de en önemli sorunlarından biri olan ulaşım problemlerine hızlı, ucuz, kaliteli ve uzun dönemli çözümler üretmek amacıyla en etkili ulaşım araçlarından olan “Yüksek Hızlı Trenlerin” (YHT) yapılması çok önemli hale gelmiştir. Bu araştırma uygulamalı, keşifsel ve nedensel bir araştırmadır. Bu araştırmanın problemleri YHT’lerde sunulan hizmetlerin hizmet kalitesini ve bu yeni hizmetlerin yolcular tarafından nasıl algılandığını ortaya koymaktır. YHT hizmetlerinden yolcuların beklentileri, algıları, hizmetlerden memnuniyet düzeyleri ve hizmet kalitesini, YHT kullanım sı ...Daha fazlası

Erişime Açık

Konya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki Kobilerin E-Pazarlama Uygulamaları

GEDİK, Hasan

Amaç Bu makalede, KOBİ yöneticilerinin bilişim teknolojileri kullanım düzeyi, e-pazarlama amaçları ve e-pazarlamaya geçiş engelleri ile ilgili düşüncelerinin e-pazarlama performansı üzerindeki etkileri incelenmiştir. Araştırmanın teorik kısmında, KOBİ’lerin gelişimi ve pazarlama sorunlarının çözümü E-pazarlama internet yoluyla anlayışı kapsamında araştırılmış ve KOBİ’lerin bilgi teknolojilerine bakış açısı ve bunların kullanımını etkileyen faktörler hakkında detaylı bilgiler verilmiştir. Yöntem Konya Sanayi Bölgesi’nde (KOS) bulunan toplam 280 küçük orta ölçekli işletmeden web sitesine sahip o ...Daha fazlası

Erişime Açık

The Past, Present, And Future Of Entrepreneurship: Sample Of Female Entrepreneurship Of The Province Konya

AFŞAR, Bilge | GEDİK, Hasan | KARADAĞ, Melahat

The concept of entrepreneurship,whose past is based on Middle Age,gained importance much more in the globalizing economic environment.Entrepreneur and entrepreneurship that are engine of economic geowth and development also became the resource of innovation.The studies realized suggest that,in the developing countries such as Turkey,and in the provinces such as Konya exhibiting economic development,the role the entrepreneurship played cannot be denied.In this study,how the hostorical process in the province Konya of entrepreneurship,expressed as taking risk,catching tne innovations,evaluating ...Daha fazlası

Erişime Açık

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | SEZERER ALBAYRAK, Eda | ÖZDEMİR, Nilgün

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar kuramı açısından incelenmiştir. Çalışma devlet ve vakıf üniversitesi öğrencilerini karşılaştırdığı için önemlidir. Çalışma Konya’da bulunan iki devlet ve iki vakıf üniversitesini kapsamaktadır. Bu çalışma, sosyal medya kullanımının devlet ve vakıf üniversiteleri açısından farklılaşıp farklılaşmadığını ölçmeyi amaçlamaktadır. Çalışma, kesitsel bir araştırmadır. Araştırmada veri to ...Daha fazlası

Erişime Açık

Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi

GEDİK, Hasan

İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri Pazarlaması

Erişime Açık

Uluslararası Pazarlama Beklentilerinin İhracata Etkisi Kadın Girişimciler Üzerine Bir Çalışma

GEDİK, Hasan | AFŞAR, Bilge | BÜYÜKDOĞAN, Birol

Küreselleşen dünyada artan rekabet ve yeni pazarlara girme isteği, girişimcileri uluslararasılaşma sürecine girmek zorunda bırakmaktadır. Bu süreç tüm dünyada faaliyet gösteren girişimcilerin rekabet güçlerini artırması için büyük önem taşımaktadır. Günümüzde kadınların aktif çalışma hayatına katılması, girişimcilik faaliyetlerinde bulunmaları, ülke ekonomileri için önemlidir. Konya'da faaliyet gösteren kadın girişimciler iş hayatında başarılı olmak için bir takım zorluk ve engellerle karşılaşsalar da rekabet güçlerini artırmak için bu süreçte yer almaya çalışmaktadırlar. Geçmiş çalışmalarda k ...Daha fazlası

Erişime Açık

Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları

BÜYÜKDOĞAN, Birol | AFŞAR, Bilge | GEDİK, Hasan

Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda ciddi katkılarda bulunmaktadırlar. Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde üniversiteler bacasız fabrika olarak da adlandırılmaktadır. Bacasız fabrika deyiminden de anlaşılacağı üzere üniversiteler bulundukları şehirlere ekonomik canlılık ve gelişme getirmektedirler. Bu çalışmada bir vakıf üniversitesi olan Konya KTO Karatay Üniversitesi öğrencilerinin 2012 ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medya Karşılaştırma ve Sosyal Medya Takibi Materyalizm ile İlişkili midir? SOR Teorisi Çerçevesinden Bir Keşif

GEDİK, Hasan

Nowadays, social media is increasingly used in the field of consumption as in many areas, and problematic social media use affects consumers' materialistic and compulsive purchasing behaviours. This study aims to examine the relationships between consumers' social media use, social media monitoring, and social media comparison with materialism, its effects on compulsive buying, and the mediating role of materialism. In this study, the variables and relationships affecting consumers' social media, materialism, and compulsive purchasing behaviors were examined. Drawing on stimulus-organism-respo ...Daha fazlası

Erişime Açık

E- Pazaryerlerinde Algılanan Web Site Kalitesi, Güven ve Çevrimiçi Anlık Satın Alma Arasındaki İlişkiler

GEDİK, Hasan

Consumers' interest in e-marketplaces is increasing all over the world. This interest is evident from the increasing volume of online commerce. However, despite the importance of this development, there are limited studies on the factors affecting online impulse buying behavior. To fill this gap in research, the aim of the study is to develop a model that identifies the antecedents of online impulse buying behavior. Using stimulus-organism-response (SOR) theory, the aim of this study is to explore the role of service quality and trust on online impulse buying behavior in e-marketplaces. A tota ...Daha fazlası

Erişime Açık

E-Pazaryerleri ile E-İhracat İmkanı

GEDİK, Hasan

Teknolojik gelişmeler ve dijitalleşme hayatımın kolaylaştırırken. birçok ekonomik faaliyeti ve tüketim alışkanlıklarını da dönüştürür. E-pazaryerleri, yapı ve işleyişleri bakımından geleneksel pazarlardan birçok konuda farklılıklar göstermektedir. Internetin yaygınlaşmasıyla tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapmaları e-ticaretin büyümesini sağlamıştır. E-pazaryerleri de bu büyümede öne çıkan unsurlardan biri olmuştur.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms