- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır. - İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma, diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı, AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan halkla ilişkiler faaliyetlerinin tüketiciler üzerinde etkisinin belirlenmesidir. Bu kapsamda Konya il merkezindeki en büyük alışveriş merkezlerinden birisi olan REAL AVM’de alışveriş yapanlar arasından basit tesadüfi örnekleme ile seçilen 174 kişi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. Anket sonuçları, SPSS Programında yapılan ortalama, varyans ve t-testi analizlerde, AVM’l ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.