Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği

ÖZDEMİR, Nilgün | İŞMAN, Aytekin

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ortam sağlamıştır. İletişim ve medya teknolojilerinin gelişimi "yeni" ortam kullanıcılarına her geçen gün yeni bir interaktif (etkileşimli) dijital (sayısal) platform sağlamaktadır. Bu platformların özellikle üniversite öğrencileri tarafından en çok tercih edilenleri sosyal medya platformlarıdır. Bu araştırma üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım motivasyonlarını ö ...Daha fazlası

Erişime Açık

Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol | GEDİK, Hasan | SEZERER ALBAYRAK, Eda | ÖZDEMİR, Nilgün

Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar kuramı açısından incelenmiştir. Çalışma devlet ve vakıf üniversitesi öğrencilerini karşılaştırdığı için önemlidir. Çalışma Konya’da bulunan iki devlet ve iki vakıf üniversitesini kapsamaktadır. Bu çalışma, sosyal medya kullanımının devlet ve vakıf üniversiteleri açısından farklılaşıp farklılaşmadığını ölçmeyi amaçlamaktadır. Çalışma, kesitsel bir araştırmadır. Araştırmada veri to ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medya İletişiminde Mahremiyetin Serüveni

BUDAK, Hatice

Bu çalışmada, sosyal ağ sitelerini kullanan bireylerin paylaşım alışkanlıklarının ve pratiklerinin mahremiyet tutum ve davranışlarında bir dönüşüme neden olup olmadığının tespit edilmesi amaçlanmıştır. Betimsel bir çalışma olan araştırmanın örneklemini evrenden tabakalı tesadüfi örnekleme yöntemi ile seçilen 736 katılımcı oluşturmuştur. 1 Haziran-15 Eylül 2015 tarihleri arasında Konya il merkezinde uygulanan anket ile veriler toplanmıştır. Çalışma neticesinde mahrem alan içinde değerlendirilen bedenin bazı bölgeleri, aile, ev, özel ilişki durumu, bireylerarası ilişkiler, dini görüş, siyasi gör ...Daha fazlası

Erişime Açık

Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Online kurumsal itibar günümüz şirketleri için en önemli konulardan bir tanesi haline gelmiştir. Kurumsal itibarın yönetilmesinde sorumluluğun büyük oranda CEO’lar tarafından alınması istenmektedir. Bu çalışmanın amacı CEO’ların sosyal medya paylaşımlarının online kurumsal itibar yönetimi açısından değerlendirilmesidir. Çalışmanın kapsamı Türkiye’nin 2019 yılındaki en beğenilen şirketlerinin CEO’larının Twitter paylaşımlarıdır. Çalışmada nitel araştırma veri toplama tekniklerinden dokuman incelemesi tekniği kullanılmıştır. Çalışmada Capital Dergisinin 2019 yılının en beğenilen şirketleri araşt ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms