Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Yeni tüketim kültürü ve inovasyon çerçevesinde Konya ilinde bulunan üniversite öğrencilerinin fast food tüketim alışkanlıklarının incelenmesi / Examination of fast-food consumption habits of university students in Konya city within the framework of new consumption culture and innovation

ÖZTOKMAK, Zübeyde

Tüketicilerin isteklerinin, ihtiyaçlarının ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüzde küreselleşme, teknolojik gelişmeler, internet ve sosyal medya gibi faktörlerin de etkisiyle kızışan rekabet ortamında tüketici tatminini sağlayarak kar etmek isteyen üreticilerin, tüketici davranışlarını iyi analiz etmeleri gerekmektedir. Günümüzde küreselleşmeyle birlikte rekabetin artması, uluslararası ekonomiyi etkilemiş ve pazarın gelişmesine neden olmuştur. Rekabetten etkilenen şirketler, küçülmemek ve piyasadan silinmemek için çeşitli stratejiler geliştirmişlerdir. Bunlardan biride üretim, pazarlama ...Daha fazlası

Erişime Açık

Hedonik ve faydacı alışveriş değerinin borçlanmaya yönelik tutum üzerindeki etkisi / The effect of hedonistic and utilitarian shopping value on the attitude of getting indebted

AKA, Sezgin

Günümüz küresel dünyasında tüketim olgusu insanlar için vazgeçilmez bir olgudur. Küreselleşmenin etkisiyle tüketim ve tüketici davranışı kavramları yeni anlamlar kazanmıştır. Teknolojinin gelişmesi, refah seviyesinin yükselmesine bağlı olarak insanların gelirlerinin artması, gösteriş merakı, insanlar arasındaki rekabet ve çekişme gibi pek çok nedene bağlı olarak tüketicilerin satın alma şekillerinde değişikler meydana gelmiştir. Tüketiciler satın alma eylemini gerçekleştirirken hangi duyguların etkisi ile satın alacağı ürün ya da hizmete karar verdikleri çok önemlidir. Artık tüketiciler satın ...Daha fazlası

Erişime Açık

Ağızdan ağıza iletişim ile pazarlamanın kozmetik alanında tüketici davranışlarına etkisi: Bloglar ve sosyal paylaşım siteleri ile ilgili bir araştırma / Impact of online word-of-mouth communication in marketing context on consumer behaviors in the field effect of cosmetics: A research in blogs and social sharing site

SEDA, İrdiren

Ağızdan ağıza iletişim kişilerin bir bilgiyi diğer bir kişiyle paylaşma sürecidir. Bu süreç kişisel veya yüz yüze bir sohbette, internette, telefonda veya sosyal bir ortamda gerçekleşebilir. Günümüzde internetin yaygınlaşmasıyla tüketiciler zamanlarının çoğunu internet başında geçirmektedirler. Bu durum bir ürün veya hizmeti satın alma kararlarını verme aşamasında ve tüketim tercihlerini oluşturma aşamasında sosyal paylaşım sitelerini ve blogları göz önünde bulundurmalarını ortaya çıkarmıştır. İnternet kanalıyla tüketiciler kendi tecrübelerini sosyal çevreleriyle paylaşma imkanı bulmaktadır. B ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal medyada marka imajının tüketici satın alma davranışlarına etkisi / The effects of social media branding image on consumer purchase behaviors

ERDOĞAN, Vildan

Değişen iletişim teknolojileri, günümüz firmalarını yeni bir vizyona sahip olmaları gerektiğine ikna etmiştir. Tüketicilerin odağında olan sosyal medya ağları firmaların ve markaların da gelişim açısından kapsama alanlarına dahil olmuştur. Markalar kullanıcıların sadakati ve tutumları ile gelişen markalar sosyal medya ortamlarında ve reklam çalışmalarında tüketici kanaatine önem vermeleri gerektiğini fark etmişlerdir. Markalaşma ve marka imajı yaratımında tüketici algısı son derece önemli bir yere sahiptir. Bu nedenledir ki markalar, iletişimin ve sosyal medya çağının gelişimine ayak uydurmak ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms