Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Türü [1]
Yazar/lar [1]
Tez Danışmanı [1]
Yayın Tarihi [1]
Tez Türü [1]
Yayın Dili [1]
Erişime Açık

Elektronik Ticarette Çevrim İçi Mağaza Atmosferi, Algılanan Etkileşim, Akış Deneyimi ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Uyarıcı-Organizma-Tepki (S-O-R) Paradigması Çerçevesinde Bir Araştırma

GÜLEÇ, Utku Tevfik

E-ticarete yönelik yükselen trend, dünya genelinde artan e-ticaret hacminden anlaşılmaktadır. Bu noktada tüketicilerin satın alma niyetini etkileyen faktörlerin bilinmesi önem kazanmaktadır. Bu araştırmada Uyarıcı-Organizma-Tepki (S-O-R) teorisi kullanılarak satın alma niyeti üzerinde çevrim içi mağaza atmosferi, algılanan etkileşim ve akış deneyiminin rolü belirlenmeye çalışılmaktadır. Bu amaç çerçevesinde daha önce e-ticaret web sitelerinden alışveriş yapmış 437 tüketiciden çevrim içi anket aracılığıyla ampirik veriler toplanmıştır. Araştırma modelinde sunulan ilişkileri doğrulamak için kısm ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms