Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 2 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Mimarlık Eğitimi Sürecinde Bireyin Mekan Algısının Değişimi Üzerine Bir Deneme

HATİPOĞLU ŞAHİN, Betül | ŞAHİN, Ali

Mimarlık mesleğinin temelini oluşturan ve aynı zamanda mimari ürün olarak karşımıza çıkan mekan kavramı üzerine birçok tanım ortaya konmaktadır. Mekan kavramı birçok yönüyle yıllardır tartışılmakta ve üzerine çeşitli fikirler geliştirilmektedir. Mekanı algılama konusu çeşitli yönleriyle irdelenerek halen güncelliğini korumaktadır. Mekanın algılanması, duyusal ve bilişsel algı olarak iki temel kavram tanımlanmaktadır. Bu çalışma kapsamında eğitimin mekanın algısına olan etkisi değerlendirilmiştir. Bireylere daha detaylı algısal düzeyler kazandırması ve mekana yönelik algılama biçimini farklılaş ...Daha fazlası

Erişime Açık

Animation Use as an Educational Material and Animation Techniques

KAHRAMAN, Ayşe Derya

The developments in technology affect the learning-teaching processes as it has been in every fields of life. Increase in the quantity of the information, complexity of the content, increase in the request of education, increase in the number of the students and requesting to benefit from the educational situations can be accepted as the basic reasons of using educational technologies at school. Educational technology provides meaningful learning by using more than one sense organ of the students. One of the most technological systems used in educational technology is computer which has been u ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms