Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 7 Adet 0.002 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change rapidly. Country image can be defined as the feelings, thoughts and attitudes of other people about any other country. The formation of the country’s image is influenced by different elements such as the discourses of the leaders, the quality of the products produced in the country, democratic practices, the level of education of the people, cultural and artistic activities and t ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kavramsal Açıdan Uluslararası Halkla İlişkiler

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Uluslararası halkla ilişkiler politik faaliyetler dışında özellikle şirketler için de faaliyet göstermektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler projelerine ait geri bildirimler geleneksel medyada hemen alınamazken, sosyal medyada ise sürecin her aşamasında alınabilmektedir. Sürekli geri bildirim alınarak devam ettirilen halkla ilişkiler projeleri de daha mükemmel hale gelebilmektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerinin temel amacı olumlu imaj ve takibinde yüksek itibar oluşturmaktır. Hedef kitle üzerinde olumlu imaj ve itibar oluşturma ve sürdürme isteği elbet ...Daha fazlası

Erişime Açık

Havayolu Şirketlerinde Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Sürecine Ait Karşılaştırmalı Bir Analiz

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Covid-19 pandemisi 2019 Kasım ve Aralık aylarında öncelikle Çin‟de ar dından farklı ülkelerde hissedilmeye başladı. Hastalık Türk haber bültenlerinde dünya haberleri içinde geçiyor ve seyircinin bir kısmı için gelip geçici krizler den biriymiş gibi görülüyordu. Ancak salgın 2020 Şubat ayından itibaren Tür kiye‟de de kendini göstermeye başladı. Pandeminin etkisiyle 2020 Mart ayında önce Millî Eğitim Bakanlığına bağlı okullar ve üniversitelerde iki haftalık ka panma başladı, ardından devlet ve özel şirket çalışanlarını da kapsayan bir dizi kapanma tedbirleri alındı. Bu tedbirler çalışma ortamlar ...Daha fazlası

Erişime Açık

Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede yer alan Azerbaycan, Kazakistan, Türkmenistan, Özbekistan ve Kırgızistan ülkemizde yapılan kültürel ve sportif etkinliklerin hemen hemen tamamına katılmaktadır. Bu çalışmanın amacı, Türkiye basınının söz konusu beş ülkeden ekonomik ve sosyal olarak daha gerilerde bulunan Türkmenistan, Özbekistan ve Kırgızistan’a bakış açısını sayısal verilerle ortaya koymaktır. Çalışmanın ö ...Daha fazlası

Erişime Açık

Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda eş  ve çocuklarını telefonla takip eden bir koordinatör, eve dönerken mutfağın ihtiyaçlarını temin eden bir satın alma sorumlusu, akşam evde eş ve çocuğunu dinleyen bir psikolog, aynı zamanda yine aşçı, kendi ağrılarını önemsemeyerek eşinin küçük rahatsızlıklarına çözüm arayan bir sağlıkçı…Kısacası onca yükün altında sızlanmadan hayatına devam edebilen bir cefakar…   Farklı top ...Daha fazlası

Erişime Açık

KADIN VE İLETİŞİM: BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU OLARAK KADIN GİRİŞİMCİLER DERNEĞİNİN ( KAGİDER) YAZILI BASINDA SUNUMU

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Günümüzde medya, gündemi belirleyen en önemli güçlerden biri hâline gelmiş, gündemi belirlemekle kalmamış kimi zaman olayları kimi zaman da kitleleri yönlendirmeye çalışmıştır. Medya bu özelliğiyle yasama, yürütme ve yargıdan sonra günümüzün dördüncü gücü- dür. Günümüzde haberin basın ve televizyondan sonra cep telefonlarına da hızlı bir şekilde ulaşabilmesi kitleleri bir şekilde medyaya bağlamakta, haber bir tüketim malzemesi gibi kullanılmaktadır. Bu da medyayı haber üreticisi olarak yeni bir güç yapmıştır.

Erişime Açık

Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi

BÜYÜKDOĞAN, Birol

Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle son 10 yıl içinde iş dünyasında bilişim teknolojilerine bağlı önemli bir dönüşüm yaşanmıştır. Yine bu dönemde büyük hiyerarşik örgütlerin özellikle değişime zamanında tepki verememesinden dolayı daha esnek yapılar oluşturmaya çalıştıkları gözlenmiştir. Büyük işletmeler, küçük işletmelerin sahip olduğu avantajlardan yararlanmak üzere kendi örgütlerini küçülterek, hareket kabiliy ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms