Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 2 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Farklı Kültürlerle Çalışma Deneyimi: Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Alan Uygulamasına Yönelik Görüşleri

AKARÇAY ULUTAŞ, Demet | ULUTAŞ, Zeliha | GÜRBÜZ, Büşra

Toplumların çeşitli nedenlerle yaşadıkları değişimlerin bir getirisi olarak farklı kültürlerle birlikte yaşam sosyal hizmet alanı için kaçınılmaz bir boyutu oluşturmaktadır. Sosyal hizmet alanı, toplumsal değişimle birlikte gelen dinamiklere yanıt vermek için çabalarken sosyal hizmet eğitim sürecinin bu çabadan uzak kalması düşünülememektedir. Bu bağlamda, sosyal hizmet öğrencilerinin hem teorik bilgi donanımı hem de uygulama becerileri açısından farklı kültürlerle uygulamalar yürütebilmesi noktasında bilgi edinmesi ve yerinde gözlemler yapması büyük önem taşımaktadır. Amerikan Ulusal Sosyal H ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Otantik Kimlik ve Manevi Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

BOZ, Ayşe Nur | AKARÇAY ULUTAŞ, Demet

Toplumun tüm üyelerinin ihtiyaç ve sorunlarına odaklanan, her bireyi biyopsikososyal boyutlarıyla ele alan sosyal hizmet disiplininin odağında, insanların gelişim kapasitelerini arttırmak, kaynak ve hizmetlerle buluşturmak ve iyilik hallerine bu sayede katkıda bulunmak yer almaktadır. Her insanın kendi sorumluluklarını alabilen ve seçimlerini yapma özgürlüğünü elinde bulunduran bireyler olduğunu söyleyen sosyal hizmet disiplini, müracaatçılarının kendilerini tanımalarına ve hayatı anlamlandırmalarına yönelik müdahalede bulunmaktadır. Temel çalışma odağı insan ve insanın iyilik halini sağlamak ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms