Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 4 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Arş.Gör. Ayhan AkpınarKTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/
Erişime Açık

A Bibliometric Overview of The Journal of Historical Research in Marketing Between 2009 and 2021

AKPINAR, Ayhan | ÇETİN, Canberk | TİLTAY, Muhammet Ali

Purpose The purpose of this paper is to reveal the contributions of the Journal of Historical Research in Marketing (JHRM) to the academic body of knowledge. Pursuant to this objective, the study classifies the publications and citation structure of the JHRM, the nature of the publications’ authorship, the most cited articles and authors and the themes that have been covered from the first day until now (2009–2021). Design/methodology/approach This paper uses bibliometric methodologies to analyze several aspects of the JHRM. Findings The average number of citations per paper is 4.54. The numbe ...Daha fazlası

Erişime Açık

Mobile Marketing: Current State and Future Research Directions

FOLLAD, Mirwais | AKPINAR, Ayhan | TİLTAY, Muhammet Ali

Bu çalışmanın amacı, mobil pazarlama literatürüne ayrıntılı bir genel bakış sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, mobil pazarlama çalışmalarının mevcut durumunun geniş bir görüntüsü verilmekte ve yayınlanan mobil pazarlama makalelerinin sayısı, araştırmaların niteliği ve çalışma alanının nasıl büyüdüğüne dair bir anlayış gösterilmektedir. EBSCOhost, ABI / INFORM, IEEE Xplore, Scopus, ProQuest Central, Wiley Online Library, Emerald Library, JSTOR, Springer Link veri tabanları taranarak elde edilen mobil pazarlama ile ilgili 97 makale içerik analizine tabi tutulmuş ve değerlendirilmiştir. Araştırm ...Daha fazlası

Erişime Açık

Ulusal Pazarlama Yazınında Yer Alan Nitel Makalelerin İncelenmesi

TİLTAY, Muhammet Ali | AKPINAR, Ayhan

Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ve bu amaç doğrultusunda seçilen makalelerden yararlanılacaktır.Yöntem – Bu kapsamda yalnızca pazarlama odaklı yayınlar yapan beş adet dergi belirlenmiş (PPAD, PATU, TTAD, GİPAD ve SOMI) ve burada yer alan nitel çalışmalar, temaları, desenleri, analiz teknikleri, veri toplama yöntemleri, güvenirliği ve geçerliği gibibaşlıklar çerçevesinde ele alınarak içerik analizine tabi tu ...Daha fazlası

Erişime Açık

Dersaadet’te Tüketim (1855-1923) Kitap Eleştirisi: Köse, Yavuz (2016).

AKPINAR, Ayhan

Tarih çalışan akademisyenler bir süredir geçmişi çözümlerken yeni bir araç olarak tüketimi kullanmaktadır (Quataert, 2000). Tüketimin modern dünyanın oluşumunda oynadığı merkezi rol (Holt ve Searls, 1994), geçmişteki tüketim örüntülerinin keşfinin çok önemli bir hale gelmesine yol açmıştır. Arzularımız, sahip olma isteğimiz ve kimlik yaratma projelerimiz nedeniyle çeşitli tüketim malları günlük hayatımızın her noktasında bizlere eşlik eder hale gelmiştir (Belk, 2009). Tüketimin sosyal hayat içerisindeki öneminin endüstri devrimi ile başladığı öne sürülse de bazı çalışmalar bu tüketici devrimin ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms