Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Sosyal Medyanın İnsan Kaynakları Yönetiminde Kullanımı, Konya Örneği

ALTAN TEKİN, Rabia

İnsan kaynakları yönetimi işletmeler için oldukça önemli bir unsur halini almıştır. Günümüz yoğun rekabet dünyasında mevcut pazar alanında diğer işletmelerden geride kalmak istemeyen işletmeler kurumsallaşarak insan kaynakları yönetimine ciddi yatırımlar yapmaktadır. İnsan kaynakları yönetiminin ise öncelikli fonksiyonu işletmeler için personel işe alma olsa da iş akışına yeni dahil edilen bireylere ve mevcut çalışanlara eğitim vermek, oryantasyon sürecini tamamlamak, ücretlendirme gibi mal ve hizmet üretiminin devamlılığını sağlayacak en önemli fonksiyonları kapsadığını da belirtmek mümkündür ...Daha fazlası

Erişime Açık

Örgüt Kültürünün Kurumsal İmaja Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

HAYMANALI, Betül

Dünya, her geçen gün teknolojinin, pandemi sürecinin, ekonomik dalgalanmaların etkisiyle değişken bir yapıya bürünmektedir. Dünyada meydana gelen bu değişimler bireysel anlamda insanı ve buna bağlı olan her şeyi etkilemektedir. Bu değişimler çalışanların, kurumların kültürlerine bakış açısından kurum imajına nasıl bir etki yaptığı konusunda araştırma yapmanın önemini ön plana çıkarmıştır. Bu araştırmada Konya ilinden seçilen bir vakıf üniversitesinin sahip olduğu, benimsedikleri kültürün, personelin kurum imajı üzerindeki bakış açısına etkisini ortaya koymaktadır. Yüksek öğretim düzeyinde eğit ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal Medyanın Aile İçi İletişime Etkisi

YILMAZ, Gülşah

Sosyal medya aracılığıyla iletişim, aile etkileşimleri de dahil olmak üzere modern yaşam tarzlarını ve ilişkileri karakterize etmektedir. Bu araştırma, sosyal medya kullanımının aile ilişkilerine ve iletişime etkisini araştırmaktadır. Araştırmada öğrencilerin aile ilişkilerinin sosyal medya kullanım düzeylerine göre farklılık gösterip göstermediğini tespit etmek amaçlandığından betimsel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma, nicel bir araştırma olup veri toplama tekniği olarak anket kullanılmıştır. 18 maddeden oluşan Sosyal Medya Ölçeği ve 60 maddeden oluşan Aile değerlendirme ölçeği kullanı ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve cerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms